جشنواره کوک چهارم با انتخاب آثار برتر در قزوین به پایان رسید 

جشنواره مبتکرانه کوک چهارم با معرفی آثار برتر در بخش‌های عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با موبایل و دوربین حرفه‌ای پایان یافت.

حسین برجی رییس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره مبتکرانه کوک چهارم در دو بخش فیلم و عکس دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه با محور جلوه‌های اخلاق در شهر برگزار شد و در بخش فیلم کوتاه ۹۷ فیلم از ۱۸ کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه رسید که ۲۲ اثر مورد قضاوت قرار گرفتند و آثار برتر انتخاب شدند.

وی افزود: در بخش فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای رده استانی، مهدی کشتکار با فیلم گوشتزد، فیلم دم به کارگردانی میثم آقاجانزاده و فیلم کارتن به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

برجی یادآور شد: در بخش فیلم کوتاه هنرمندان کلان شهر‌ها نیز مریم محمدی از استان تهران با فیلم بگو مگو اول شد، امیر حسین مهماندوست از کرج با فیلم وارث در رده دوم جای گرفت و سعید مدانی با فیلم غیاب از زاهدان در رده سوم جای گرفت. 

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: در این بخش فیلم‌های وکیل به کارگردانی ایمان ادراکی از شیراز و فیلم آوای دیوار‌های شهر به کارگردانی مینا مهدیان از بندرعباس شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی اظهار کرد: در بخش عکس با دوربین حرفه‌ای در بخش کلان شهر‌ها امیر حسین کمالی از استان اصفهان، عبدالرحمان مجرد از استان اردبیل و زهره لک از استان تهران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. 

برجی یادآور شد: در این بخش فرهاد زرگریان از تبریز و یاسر محمدخانی از اراک هم شایسته تقدیر شناخته شدند. 

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: در بخش عکس تعداد ۴۱۴ قطعه عکس از ۱۵ کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری مهدی مقیم نژاد، عباس سرلک و مهران مافی بردبار تعداد ۳۴ قطعه داوری شدند و آثار برتر انتخاب شد.

وی اظهار کرد: در رشته عکس با تلفن همراه در کلان شهر‌ها نیز محمد رسول حاتم آبادی از اراک در مکان اول ایستاد، سینا بی جوهر از ارومیه در رده دوم جای گرفت و علی خوانین از شیراز هم سوم شد.

برجی عنوان کرد: در این بخش شهرام جعفری از اردبیل و احمدرضا مختاری فر از مشهد شایسته تقدیر شناخته شدند. 

وی بیان کرد: در رشته عکس با تلفن همراه در بخش استانی محمود چیتگر زاده اول شد، مهرنوش اسداللهی در مکان دوم جای گرفت و امید مهاجر هم سوم شد و ۴۰ میلیون ریال جایزه گرفت. 

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: در این بخش همچنین محمد حسین لک شایسته تقدیر شناخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.